maandag 12 mei 2014

Summer's in! - Sestra Zomerboek


 Ik ben al jaren groot fan van Flow Magazine.
Om de prachtige foto's,
de toffe artikelen,
de sfeer
en
de altijd leuke extraatjes.

Even geleden werd ik gewezen op het Zomer- en Winterboek van SestraVrouw,
Heeft wel wat weg van Flow, maar is een christelijk magazine.
Supertof!
En de Zomervariant van dit jaar heeft als thema 'craften'.
Die is dus wel aan mij besteed :)

Met alle regen van afgelopen weekend,
ging ik er lekker voor zitten.
Kopje thee erbij.
Kijk je mee?



De dames van De Postfabriek
werden -uiteraard- per post geïnterviewd.
Neem eens een kijkje op hun site.
Echt de moeite waard!

Mooie, inhoudelijke artikelen.
Om lekker te lezen
Te overdenken
Plannen te maken
Stappen te zetten.

Uitneembare extraatjes:
Een grote poster met recepten.
Koekjes, taart. Mjam!
En een tof tekenboekje.

Twittervriending Janneke schreef ook een tof artikel.
Over duurzaamheid, het zelf maken van schoonmaakmiddelen.


En dit laatste artikel sprak me extra aan.
Deze zomer zijn wij gewoon thuis.
En het is niet dat ik denk dat ik het kamperen heel erg ga missen.
Hoewel... Zo voor je tent in Zuid-Frankrijk is ook wel erg fijn.
Maar vooral: hoe gaan we 6 schoolweken vakantie
een beetje leuk en gezellig doorkomen?

En ineens had ik een idee :)
Ik ga de weken vakantie goed voorbereiden.
Met een 'summer bucketlist'.
Of met het kiezen van een thema voor elke vakantieweek.
Bedenk ik -van tevoren- vast leuke dingen om te doen.
Om het voor de kinderen ook gewoon gezellig te houden.

En uiteraard hoop ik vooral op mooi weer.
Dat we lekker buiten kunnen zijn.
Naar de zwemplas.
Picknicken.

Ben je nieuwsgierig geworden?
Het is een heerlijk dik boek met maar liefst 144 pagina's.
Je bestelt het Zomerboek hier.
- en ook de andere twee boeken zijn de moeite waard :) -
Ik wens je vast een fijne zomer toe!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten